Simple Dimple????

Friday, December 17, 2010
"Saya keliru la wani,betul ke dia untuk saya?", sambil bawak kete viva merah yang dah sebulan tak basuh tu, sambil tu lah aku start mengeluh. "Saya dah tak yakin lah,
hari-hari gado.Penat tau!".

Wani yang kat sebelah tu dah sengih-sengih cam kerang busuk sebab tengok aku dari tadi cakap tak benti-benti. Pot pet pot pet. "Diba gado lagi ke diba? Kenapa plak hari ni?"."Nape ni? Cuba cite sikit cik diba". Aku pun ape lagi, muncung kan mulut dulu sebelum cerita. Hehehe, biase la, supaya ada style Kepoci sikit. "Enta la wani, tiap harikan, ada je tak kene. Ada je yang nak gado. Kadang-kadang tak ingat pun sebab apa gado. Blah.blah.blah.blah.". Ok, ada la dalam setengah jam jugak dia jadi pendengar setia.

Last-last dia dia cakap benda simple je kat aku. "Diba, nanti kan, pagi-pagi sebelum diba melangkah keluar rumah, Diba doalah dan hajat dalam hati."Ya Allah, berkati perjalanan ku, dan biar kan langkah kaki ku ini menemukan ku dengan lelaki yang di takdir kan untuk ku, dan terbaik bagi ku,". Senang je kan nasihat dia. Hehehe. Diam terus aku lepas tu. Dalam hati, isk.. betul gak... Mekacih cik Wani, Sayang Kamooo bangat!

Ok, ni leh la korang amal. Pada yang susah temu jodoh tu. Boleh try la ok? Pada yang ngah kekusutan. Yang keluar rumah cari ketenangan tu pun leh amal kan gak ;)
p/s: Rinduu Cik Wani laaaa..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 17, 2010

Simple Dimple????

"Saya keliru la wani,betul ke dia untuk saya?", sambil bawak kete viva merah yang dah sebulan tak basuh tu, sambil tu lah aku start mengeluh. "Saya dah tak yakin lah,
hari-hari gado.Penat tau!".

Wani yang kat sebelah tu dah sengih-sengih cam kerang busuk sebab tengok aku dari tadi cakap tak benti-benti. Pot pet pot pet. "Diba gado lagi ke diba? Kenapa plak hari ni?"."Nape ni? Cuba cite sikit cik diba". Aku pun ape lagi, muncung kan mulut dulu sebelum cerita. Hehehe, biase la, supaya ada style Kepoci sikit. "Enta la wani, tiap harikan, ada je tak kene. Ada je yang nak gado. Kadang-kadang tak ingat pun sebab apa gado. Blah.blah.blah.blah.". Ok, ada la dalam setengah jam jugak dia jadi pendengar setia.

Last-last dia dia cakap benda simple je kat aku. "Diba, nanti kan, pagi-pagi sebelum diba melangkah keluar rumah, Diba doalah dan hajat dalam hati."Ya Allah, berkati perjalanan ku, dan biar kan langkah kaki ku ini menemukan ku dengan lelaki yang di takdir kan untuk ku, dan terbaik bagi ku,". Senang je kan nasihat dia. Hehehe. Diam terus aku lepas tu. Dalam hati, isk.. betul gak... Mekacih cik Wani, Sayang Kamooo bangat!

Ok, ni leh la korang amal. Pada yang susah temu jodoh tu. Boleh try la ok? Pada yang ngah kekusutan. Yang keluar rumah cari ketenangan tu pun leh amal kan gak ;)
p/s: Rinduu Cik Wani laaaa..

0 comments: