Betul Ke ni Orang Cakap?!!!

Friday, November 12, 2010
Betul ke orang cakap..kalau lah..............................


Kalau perempuan cantik pendiam

Lelaki akan kata:
Wow!ciri2 isteri idaman...

Kalau perempuan tak cantik pendiam

Lelaki akan kata:
Tak reti berkomunikasi agaknyer...



Kalau perempuan cantik berbuat jahat

Lelaki akan kata:
Mesti ada krisis nih...kesiannyer...

Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat

Lelaki akan kata: Dah la tak lawa,perangai plak mcm tenuk!!



Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan

Lelaki akan kata:
Wow!heroin sejati...

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan

Lelaki akan kata:
Hmm...taktik nak ngorat la tu...



Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome

Lelaki akan kata:
Ok la...bagai pinang d belah empat belas...

Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome

Lelaki akan kata:
Kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...



Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih

Lelaki akan kata:
Buta kayu btol mamat tu!!

Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih

Lelaki akan kata:
Memang Patut pon kena reject...



Kalau perempuan cantik bawa BMW

Lelaki akan kata:
Wah, dah la cantik, berkerjaya pulak tu!

Kalau perempuan tak cantik bawa BMW

Lelaki akan kata:
Ni mesti kete pinjam ni!



Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan kata:
Wah...caringnyer..Ade sifat keibuan gitu.

Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan kata:
Eleh,gedik la tu...Saje nak tunjuk rajin depan aku



Kalau perempuan cantik bersedih hati

Lelaki akan kata:
Don't worry,i will make u happy forever...

Kalau perempuan tak cantik bersedih hati

Lelaki akan kata:
Sikit2 nangis! Minah leleh la ko ni! piraaahhh!!



Kalau perempuan cantik pandai masak

Lelaki akan kata:
Dah la lawa,pandai masak plak tu.Untung siape dapat dia..

Kalau perempuan tak cantik pandai masak

Lelaki akan kata:
Entah2 lauk beli kat kedai, pastu pura2 la masak. Taktik biase ni



Kalau perempuan cantik main2 miskol

Lelaki akan kata:
Syoknye!!rindu la tu...

Kalau perempuan tak cantik main2 miskol

Lelaki akan kata:
Ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!



Kalau perempuan cantik hantar email hari2

Lelaki akan kata:
Suke nyer hati ni...!!

Kalau perempuan tak cantik hantar2 email

Lelaki akan kata:
Eh, meluat aku. Asik2 minah ni punye email!



Suka tengok Citer ni!! 200 pounds of beauty



Sob..sob.. :'(

8 comments:

Izzatul Ismail said...

hahahaha! :D

alienxp03 said...

pmpuan pn same jgk la macha

Aida Azali said...

bebeh, entry baru ! wowww

Adibah Amalina said...

ape yg same ni incik alien??

Adibah Amalina said...

aida, sik baik abg kucai tak gini! ;P

Aida Azali said...

insyaAllah bebeh ! doakan ;) i oso doakan u

Adibah Amalina said...

aida:Like This(bajet cam dlm fb kan)

Aida Azali said...

hahaaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 12, 2010

Betul Ke ni Orang Cakap?!!!

Betul ke orang cakap..kalau lah..............................


Kalau perempuan cantik pendiam

Lelaki akan kata:
Wow!ciri2 isteri idaman...

Kalau perempuan tak cantik pendiam

Lelaki akan kata:
Tak reti berkomunikasi agaknyer...



Kalau perempuan cantik berbuat jahat

Lelaki akan kata:
Mesti ada krisis nih...kesiannyer...

Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat

Lelaki akan kata: Dah la tak lawa,perangai plak mcm tenuk!!



Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan

Lelaki akan kata:
Wow!heroin sejati...

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan

Lelaki akan kata:
Hmm...taktik nak ngorat la tu...



Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome

Lelaki akan kata:
Ok la...bagai pinang d belah empat belas...

Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome

Lelaki akan kata:
Kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...



Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih

Lelaki akan kata:
Buta kayu btol mamat tu!!

Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih

Lelaki akan kata:
Memang Patut pon kena reject...



Kalau perempuan cantik bawa BMW

Lelaki akan kata:
Wah, dah la cantik, berkerjaya pulak tu!

Kalau perempuan tak cantik bawa BMW

Lelaki akan kata:
Ni mesti kete pinjam ni!



Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan kata:
Wah...caringnyer..Ade sifat keibuan gitu.

Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan kata:
Eleh,gedik la tu...Saje nak tunjuk rajin depan aku



Kalau perempuan cantik bersedih hati

Lelaki akan kata:
Don't worry,i will make u happy forever...

Kalau perempuan tak cantik bersedih hati

Lelaki akan kata:
Sikit2 nangis! Minah leleh la ko ni! piraaahhh!!



Kalau perempuan cantik pandai masak

Lelaki akan kata:
Dah la lawa,pandai masak plak tu.Untung siape dapat dia..

Kalau perempuan tak cantik pandai masak

Lelaki akan kata:
Entah2 lauk beli kat kedai, pastu pura2 la masak. Taktik biase ni



Kalau perempuan cantik main2 miskol

Lelaki akan kata:
Syoknye!!rindu la tu...

Kalau perempuan tak cantik main2 miskol

Lelaki akan kata:
Ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!



Kalau perempuan cantik hantar email hari2

Lelaki akan kata:
Suke nyer hati ni...!!

Kalau perempuan tak cantik hantar2 email

Lelaki akan kata:
Eh, meluat aku. Asik2 minah ni punye email!



Suka tengok Citer ni!! 200 pounds of beauty



Sob..sob.. :'(

8 comments:

Izzatul Ismail said...

hahahaha! :D

alienxp03 said...

pmpuan pn same jgk la macha

Aida Azali said...

bebeh, entry baru ! wowww

Adibah Amalina said...

ape yg same ni incik alien??

Adibah Amalina said...

aida, sik baik abg kucai tak gini! ;P

Aida Azali said...

insyaAllah bebeh ! doakan ;) i oso doakan u

Adibah Amalina said...

aida:Like This(bajet cam dlm fb kan)

Aida Azali said...

hahaaaa.