Saya akan rindu Si Gendut ini

Saturday, July 10, 2010
Dalam masa 24 jam, semester baru akan mula, Senior Year baby!!! Tinggal lagi setahun je,, ermm, tapi bila dah cuti lama ni, rasa ,macam berat hati nak tinggal kan rumah, mak, ayah, adik-adik ku yang degil, mickey(kuceng ku yang gendut gile pasal suka lapar , makan tapi malas tak kira waktu) dan mr.Fluffy( rabit gile yang suka melompat-lompat macam kena sawan).

Tapi paling rindu Si kuceng gendut ni kot pasal time aku sedih je, mesti dia "cheer up" aku dengan aksi-aksi dia yang gedix giler tuh!!


Muka Seposen Mickey

















(Rutin si gendut ni, setiap hari, tak kira waktu, kalau dia lapar, dia sure akan meooowwww depan pintu aku sekuat mungkin, lepas tu, aku keluar je, buat muka seposen!)



Lepas kenyang, naik bilik aku, sambung tido atas katil, pastu demand nak kene bukak air cond!















(Perut memboyot)


Macam mana tak memboyot, tahap malas dia, sampai makan sambil baring pastu kepala pusing ke mangkuk, makan sambil baring weyh!!



Tapi, tak leh gak nak salah kan Si Mickey jugak bila dia suka tido, pasal dia belajar dari tuan dia lagi satu ni, hehehe




















(Aksi kuceng dan tuan kuceng)


Lepas ni, sure rindu semua ni!

6 comments:

aliah96pinko said...

muke seposen..??
satu sen pown x lepas..
haha..
cian mickey..

Adibah Amalina said...

budak yang tido sebelah mickey tu agak2 bape sen ek alia?? hahahaha

afiff edogawa said...

haha...
comel gak si gendut tu...

Adibah Amalina said...

tau xpe afiff, pas ni mesti rindu dia. huhu

afiff edogawa said...

aku dikira curik kucing (orenja) org len ke?? sbb kucing ni aku jumpa kt depan umah sewa, bukan kt pasar..

Adibah Amalina said...

hahaha..tak pe la afiff, ko bagi makan. kira niat nak tolong kat kuceng tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 10, 2010

Saya akan rindu Si Gendut ini

Dalam masa 24 jam, semester baru akan mula, Senior Year baby!!! Tinggal lagi setahun je,, ermm, tapi bila dah cuti lama ni, rasa ,macam berat hati nak tinggal kan rumah, mak, ayah, adik-adik ku yang degil, mickey(kuceng ku yang gendut gile pasal suka lapar , makan tapi malas tak kira waktu) dan mr.Fluffy( rabit gile yang suka melompat-lompat macam kena sawan).

Tapi paling rindu Si kuceng gendut ni kot pasal time aku sedih je, mesti dia "cheer up" aku dengan aksi-aksi dia yang gedix giler tuh!!


Muka Seposen Mickey

















(Rutin si gendut ni, setiap hari, tak kira waktu, kalau dia lapar, dia sure akan meooowwww depan pintu aku sekuat mungkin, lepas tu, aku keluar je, buat muka seposen!)



Lepas kenyang, naik bilik aku, sambung tido atas katil, pastu demand nak kene bukak air cond!















(Perut memboyot)


Macam mana tak memboyot, tahap malas dia, sampai makan sambil baring pastu kepala pusing ke mangkuk, makan sambil baring weyh!!



Tapi, tak leh gak nak salah kan Si Mickey jugak bila dia suka tido, pasal dia belajar dari tuan dia lagi satu ni, hehehe




















(Aksi kuceng dan tuan kuceng)


Lepas ni, sure rindu semua ni!

6 comments:

aliah96pinko said...

muke seposen..??
satu sen pown x lepas..
haha..
cian mickey..

Adibah Amalina said...

budak yang tido sebelah mickey tu agak2 bape sen ek alia?? hahahaha

afiff edogawa said...

haha...
comel gak si gendut tu...

Adibah Amalina said...

tau xpe afiff, pas ni mesti rindu dia. huhu

afiff edogawa said...

aku dikira curik kucing (orenja) org len ke?? sbb kucing ni aku jumpa kt depan umah sewa, bukan kt pasar..

Adibah Amalina said...

hahaha..tak pe la afiff, ko bagi makan. kira niat nak tolong kat kuceng tu.